tutsiq1 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 (edited) Hej Jeg har på en anden side, set sådan en fin login blok i headeren. Kan nogen hjælpe mig, med at få den på min egen side? Lige nu er der kun et link til login, og synes ikke jeg kan finde hvor jeg ellers kan rette det til. Min side er: http://rilleit.dk/leje Jeg bruger Prestashop 1.6.1.1 Hilsen Ellen Edited August 31, 2015 by tutsiq1 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Det skal rettes i koden på dit theme - jeg tror ikke, det er en nem opgave. Prøv at se, om ikke du kan finde et modul der kan løse det i stedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq1 Posted August 30, 2015 Author Share Posted August 30, 2015 Jeg fandt et modul, men det sidder forkert sted. Koderne kan jeg nemt rette i, var bare hvis der var en nemmere måde at gøre det på. Jeg forsøger at lære prestashop fra bunden :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Jeg fandt et modul, men det sidder forkert sted. Koderne kan jeg nemt rette i, var bare hvis der var en nemmere måde at gøre det på. Jeg forsøger at lære prestashop fra bunden :-) Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med, hvis der var en nemmere måde at gøre det på? Når jeg kigger på din side nu, har du en loginboks i øverste højre hjørne - var det ikke det, du ønskede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq1 Posted August 31, 2015 Author Share Posted August 31, 2015 Nej Undskyld, det kan også virke underligt. Men jeg har været i koderne og ændret lidt, så det er som jeg vil have nu :-) Så problemet er løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts