RemcoDr Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Beste mensen, Het is niet echt een presta bug, echter krijg ik hem wel bij het gebruik van de CSV import. Ik heb reeds contact gehad met het hosting bedrijf, volgens hen moet ik een groter pakket nemen om dit te kunnen voorkomen. Echter heb ik dit enkel nodig tijdens het eenmalig importeren van de producten. Het CSV bestand dat ik wil importeren bevat 4000 producten. Is er een mogelijkheid om de proxy error op een of andere manier te omzeilen? Dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Bij het importeren van 500 producten, gaat deze dan wel goed? hij upload bij deze fout namelijk nog geen 100 artikelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Al geprobeerd, ook met 500 artikelen gaat het fout.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Ben het nu opnieuw aan het proberen. Die 600 is 600 seconden dat hij maximaal mag gebruiken per opdracht denk ik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Nu krijg ik de melding Safari kan de pagina ... niet openen omdat de netwerkverbinding onverwachts is verbroken.. ik gebruik mijndomein.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Damn.. dat is wel een serieus probleem.. is er een omweg om het op een of andere manier voor elkaar te krijgen? Is rechtstreeks importeren in de database oid mogelijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts