Jelan Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 (edited) Hej, Når jeg laver et test køb i webshoppen får jeg konstant denne besked. Jeg har allerede haft en mere kyndig kammerat til at kigge på det uden held. Der bruges modulet stripe til betaling. Shoppen ligger på: http://businessbyyou.dk/shop/index.php Håber der er nogen, der kan hjælpe? Vh. Jes Edited August 26, 2015 by Jelan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Virker det med bankoverførsel? Hvis ja, så er det modulet du bruger, og du skal kontakte moduludvikleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelan Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 Tak. Det virker med bankoverførsel. Så jeg prøver at kontakte Stripe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steffeen Posted October 6, 2015 Share Posted October 6, 2015 Fandt du nogensinde en løsning på dette? Oplever samme problem nemlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelan Posted October 6, 2015 Author Share Posted October 6, 2015 Hej Steffen, Problemet blev løst, men hvad der helt gjorde det... Jeg havde en kammerat til at hjælpe mig og sammen tog vi kontakt til Stripe. Min kammerat pillede ved en del, men det der gjorde udslaget til sidst var at skifte sprog i prestashop til engelsk og så tilbage igen... I stripe skal man vælge betalingsformer og det kunne vi ikke - felterne med valgmuligheder var tomme. Men vores kontakt hos Stripe kunne godt se dem. efter en del skriven frem og tilbage valgte min kammerat at afprøve ovenstående og det virkede. Ved ikke om det hjælper dig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
steffeen Posted October 6, 2015 Share Posted October 6, 2015 Hej Jelan, Tak for svaret - Det hjalp desværre ikke at skifte til engelsk og prøve, og skift tilbage igen. Jeg afventer lige udvikleren af Stripe (reloaded) modulet ellers må jeg have fat i Stripe, God dag. // Steffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts