Pjuske Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 (edited) Hej Kan nogle hjælpe mig. Prestashop 1.6.1.1 standard themes Når jeg har en vare med flere varianter og priser, skifter prisen ikke automatisk efter valg af varianten. På produkt siden står altid den mindste pris som varianten er startet fra. Det kan godt forvirre kunden at den rigtige pris først kommer frem når man går til kurv. På forhånd tak keyshop.dk Hi Can some help me. PrestaShop 1.6.1.1 standard themes When I have a product with multiple varieties and prices, changes the price not automatically chosen for the variant. On the product side is always the smallest price as variant started from. It can confuse the customer to the right price first appears when going to the basket. Sorry my bad english Thanks in advance keyshop.dk Edited August 22, 2015 by Pjuske (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Du er nødt til at vise skærmdumps af dine indstillinger. Det hjælper ikke at skrive på engelsk, når du skriver i det danske forum i øvrigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjuske Posted September 3, 2015 Author Share Posted September 3, 2015 Tak for dit svar Hvad indstillinger vil du præsis have jeg skal lave skærmdump af. (jeg er helt ny i Prestashop) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 3, 2015 Share Posted September 3, 2015 Alt der vedrører varer og varianter i din backend. Altså en specifik vare, hvor du oplever problemet, skærmdumps af indstillinger på denne vare vedr. varianter samt tilhørende link til samme vare i shoppen. Har du i øvrigt set denne https://www.prestashop.com/forums/topic/466538-l%C3%B8stvarianter-og-pris/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts