Gunni Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Hej sikkert et virkelig noob spørgsmål, men her kommer det :-) Hvis jeg nu køber et theme fra f.eks. Templatemonster. kan jeg så stadig installere dansk sprog? De skriver at de understøtter English, French, Spanish, Russian, German men betyder det bare at de sprog er pre installeret? så jeg altså godt kan installere en dansk sprogpakke. eller kan den KUN virke med de sprog.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenny_ Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Jo, det burde du kunne. Skal ikke vide mig helt sikker på TemplateMonsters templates, så prøv eventuelt at skrive en besked til dem. Der plejer at gå en 2-3 dage før man får svar. Men så er du da helt sikker :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Hej sikkert et virkelig noob spørgsmål, men her kommer det :-) Hvis jeg nu køber et theme fra f.eks. Templatemonster. kan jeg så stadig installere dansk sprog? De skriver at de understøtter English, French, Spanish, Russian, German men betyder det bare at de sprog er pre installeret? så jeg altså godt kan installere en dansk sprogpakke. eller kan den KUN virke med de sprog.... Ja, men du skal selv oversætte de moduler, der følger med themet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts