verticalcph Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Hej Jeg har lavet en webshop på engelsk, hvor flere varer mangler add to cart knap. Det er lidt underligt, for det er ikke alle. Her er et link til en af de varer, hvor der ikke er nogen add to cart knap.http://www.garmentproject.com/classic-lace/53-classic-lace-black-perforated-white-leather.html Har nogen en ide om, hvad jeg kan gøre - eller hvad jeg gør forkert. PrestaShop™ 1.6.0.14 Shoppen er lavet i LEO FASHION THEME - altså ikke satndard tema. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Har du tjekket Antal på disse varer? Hvordan har du lavet den engelske shop (jeg formoder du også har en dansk???) Eller? Kom gerne med flere oplysninger... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsModeweg Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Umiddelbart er mit første bud at du har sat din shop op til at man ikke kan købe varer der ikke er på lager? Hvis dette ser ud til at passe kan du under "Indstillinger" - "Varer" rette om det skal være muligt eller ej at bestille varer uden beholdning... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted August 24, 2015 Author Share Posted August 24, 2015 Tak for svar. Shoppen er sat op til, at ikke kunne bestille varer, der ikke er på lager - men samtidig ikke vise varianter, der ikke er på lager. Der er antal på alle varer. Shoppen er også på dansk, men viser kun engelsk. Knapperne forsvandt bare uden noget. Kan det være temaet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsModeweg Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Hmm, interessant. Den har jeg ikke lige et bud på desværre. Men an også se en del af dine links forneden på siden ikke virker korrekt, blot til info - hele delen under "Service" kommer man til produkter i stedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Tak for svar. Shoppen er sat op til, at ikke kunne bestille varer, der ikke er på lager - men samtidig ikke vise varianter, der ikke er på lager. Der er antal på alle varer. Shoppen er også på dansk, men viser kun engelsk. Knapperne forsvandt bare uden noget. Kan det være temaet? Virker det med default theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts