medicinsk cannabis Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Jeg installerer 1 click update og opdaterer min side. Derefter er admin siden i engelsk men hjemmesiden på dansk. Prøver at bede den opdatere til dansk men så ændrer admin siden sig nu så den har en pingvin i øverste venstre hjørne, hvad den ikke havde før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsModeweg Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Nu er jeg selv pænt ny inden for Prestashop, men her er et bud: Mit administationsmodul er enten engelsk eller dansk - det kan jeg vælge pr bruger under "Administration" og "Medarbejdere" Mht pingvinen der er "dukket" op, så ved jeg ikke hvilken version du kørte med før? Jeg har selv startet med version 1.6.1 og der "fulgte den med", måske din tidligere version er fra før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Det er ikke en pingvin, det er en lunde. Det er PrestaShops mascot. Læs mere om den her: http://www.prestashop.com/preston/. Du kan ændre favicon, hvis du ønsker noget andet. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
medicinsk cannabis Posted August 21, 2015 Author Share Posted August 21, 2015 Jeg har ikke noget imod Lunden :-) Jeg er bare ked af at opstillingen er blevet mindre. Det er korrekt at det var i øvre højre hjørne under medarbejder jeg skulle ændre sproget, så det er fikset. Vil bare gerne have den større skrift tilbage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Din overskrift siger ting bliver vist på engelsk, og nu snakker du om skriftstørrelse? Hvad er problemet helt præcist? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts