beridox Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 HejsaNår man køber skal man accepterer handelsbetingelserne. så står det (læs), det er et link, men når jeg trykker på det link kommer den hen til (Vi beklager, men web-adressen du indtastede er ikke længere tilgængelig ).hvordan får jeg den til at pege på mine handelsbetingelser ??Jeg accepterer handelsbetingelserne og vil overholde dem betingelsesløst. (læs) Det drejer sig om denne her shop som jeg er ved at lave www.skruebutikken.dk/shopMVH Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
beridox Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 Tror jeg har fundet fejlen den henviser til cms=3 det er den eneste jeg ikke har inde i CMS menuen.Nogle der ved om man kan lave deres id om? eller om man skal lave en ny?eller om man kan få den til at pege på CMS=2 ?Jeg fik den til at pege på CMS=2 MVH Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Tror jeg har fundet fejlen den henviser til cms=3 det er den eneste jeg ikke har inde i CMS menuen.Nogle der ved om man kan lave deres id om? eller om man skal lave en ny?eller om man kan få den til at pege på CMS=2 ?Jeg fik den til at pege på CMS=2 MVH Erik Ok har samme problem hvordan fik du den til at pege på CMS=2 =? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Ja, jeg venter også på at få svar herpå, da jeg også har en id der skal ændres for at passe til et bestemt link... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 ER LØST står der.Hvad var løsningen?God kutume, du ved.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Jeg fik samme problem. Løsningen findes i ../order.phpSkift linjen som hedder: $cms = new CMS(6, intval($cookie->id_lang)); "6" skal du ændre til dét der nu engang passer med din side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts