Tinus1 Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 (edited) Beste forumleden, Ik ben een webshop aan het bouwen in versie 1.6.0.14 en loop tegen het volgende probleem aan: Ik heb gekozen voor het vermelden van prijzen inclusief BTW. Op de homepage worden de productprijzen keurig inclusief BTW vermeld. Klik je vervolgens op een artikel dan verschijnt er op de productpagina in het bestelblok een prijs die ongeveer 11% lager ligt. Wel staat erbij vermeld 'inclusief BTW'. Bestelt men vervolgens het artikel dan verschijn in de winkelwagen weer het juiste bedrag (= hetzelfde bedrag als op de homepage). Ik heb ter verduidelijking even een bijlage bijgevoegd met enkele printscreens van de situatie. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd om de bedragen synchroon te krijgen (BTW instellingen en landinstellingen gecontroleerd, gastaccount ingeschakeld en uitgeschakeld, prijs opnieuw ingegeven etc). Helaas heeft dat niet het gewenste effect gehad. Weet misschien iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast hartelijk dank! M.vr.gr, Tinus Printscreen prijzen.pdf Edited September 14, 2015 by Tinus1 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Wellicht een valuta "probleem" Neem aan dat je geen dollar en UK Pund gebruikt ?Ik zou alleen € als valuta proberen wellicht dat er een wisselkoers van kracht is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinus1 Posted August 6, 2015 Author Share Posted August 6, 2015 Beste Racemaniac, Hartelijk dank voor je reactie. Ik had inderdaad € als enige valuta ingesteld, maar zag bij het checken hiervan wel dat daar de wisselkoers van $ aan gekoppeld was. Ik heb deze wisselkoers veranderd in 1 en nu wordt alles correct weergegeven. Nogmaals hartelijk dank! M.vr.gr, Tinus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Graag gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts