juweeltje5 Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 (edited) Enkele weken geleden heb ik een prestahop cloud web aangemaakt. Alles verliep goed, ik heb het default theme genomen. Alles nettjes opgemaakt, blockbanner, blockslider....producten toegevoegd.... tot.... er bij enkele van mijn modules stond dat ik ze moest bijwerken. Heb ik ook gedaan, maar nu werkt er niet meer, mijn blocklider toont geen foto's meer in de frontoffice, en ik de backoffice zie ik ook alleen maar kleine vraagtekens... Blockbanner precies hetzelfde, en ga zo maar door..... de betaallogo's, onderaan de verkoopsprijzen zijn ook vervangen door een vraagteken.... mijn gelaagd navigatieblok.... bij een aanvinken van iets, blijft hij onveranderd laden;;;laden;;;en laden.... wat is er gaande? wie kan mijn helpen? mijn shop werkt niet zoals het moet en hij is net pas de lucht in.... help... Edited August 3, 2015 by juweeltje5 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Dag Mdekker, bedankt voor je toegesnelde hulp! in de "prestaties" staat mijn catch "op elke keer wissen als er iets is gewijzigd" moet ik die CHTRL+SHIFT+R doen bij mijn frontoffice??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Ah, de catch legen rechts boven had ik nog niet gezien Ondertussen geleegd, helaas zonder enig resultaat.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 momenteel zit ik op safari (mac) Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 ik heb nu chrome even opgestart. Maar als ik in backoffice op f12 druk, ga ik naar een totaal andere plaats.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Ja, standaard zijn het op Mac geen functietoetsen, maar mediatoetsen. Met FN+F12 lukt het waarschijnlijk wel. nope, dan is het volume dat aangepast wordt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 (edited) ik kan dit morgen wel proberen, dan zit ik aan een windows pc.... nu wat gaan rusten. Bedankt voor je hulp, en tot morgen..hoop ik..... Edited August 3, 2015 by juweeltje5 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 om terug te keren op de hulp van gisteren... Dit is wat ik zie met F12 toets als ik in backoffice naar mijn modules kijk: Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 500 internal server error wijst op een programmeerfout in je installatie. Zijn de afbeeldingen zichtbaar als je gaat naar 'Geavanceerde instellingen > Prestaties' en zowel 'Niet PrestaShop-module uitschakelen' als 'Schakel alle overtreffingen uit' op JA zet? had ik ook al gedaan, neen, jammer genoeg geen veranderingen zichtbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 dit is wat ik zie bi bv de blockbanner: Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 o.k. dan zal ik dat doen.... wat mij opvalt, is dat in de back office , alle afbeeldingen verdwenen zijn, dan bedoel ik bij bv blockbanner, slider, foto winkels....allemaal vervangen door kleine vraagtekens... ik dien een support ticket in Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 (edited) ik had deze morgend mijn eerste (van de 10) support tickets gebruikt om mijn probleem uit te leggen. Ik kreeg hier een antwoord op terug, maar naar mijn mening een flauwe hulp. Er werd mij iets uitgelegd in gebrekkig Engels wat ik moest doen en het zou hiermee opgelost moeten zijn. Support ticket werd onmiddellijk door de persoon die de reply gegeven had, gesloten dus ik kon niet meer antwoorden op zijn wel of niet werkende oplossing ....grrrrrrr Ik heb dan maar een 2de support ticket geopend met de boodschap dat mijn probleem aan geen kanten opgelost was..... Nu stel ik vast dat ze vanuit prestashop alle opgelost hebben.....: Good morning, Thank's for your message, we found the solution about your different issue regarding to the logos of the modules. The problem came from the fact that the htaccess file was duplicated on the modules folder. This file shouldn't have been moved to this folder. Ik hoopte dat ze slechts 1 ticket aan zouden rekenen, maar helaas..... Soit, het werkt weer, maar ik zal toch maar even zien om eventueel te downloaden ipv cloud..... Nog steeds geen mogelijkheden om mijn producten te kunnen overzetten naar mijn nieuwe presta selfhosted versie ? Edited August 4, 2015 by juweeltje5 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
juweeltje5 Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 (edited) e bovenkant van de tabel met producten heeft een exportknop....ik zie dit nergens....! kan je met wat verder helpen? screenshot of .... a nee gevonden....ik probeer het morgen even uit... bedankt! Edited August 4, 2015 by juweeltje5 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts