by bram Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 (edited) Jeg sidder med det problem at jeg gerne vil have fjernet "føj til sammenligning". Når man går ind på produktet kommer der linie op med flg: føj til kurv, quick view, føj til ønskeliste og føj til sammenligning... og den sidst ville jeg enormt gerne kunne fjerne?? Nogen der ved hvordan det lader sig gøre..?? på forhånd tak michael mørck www.bybram.dk Edited August 13, 2015 by by bram (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Under Preferences -> Products Her ændrer du Product comparison til 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Hej Jeg kan godt ændre til 0, men når curseren går over billedet, så er ikonet der stadigvæk..?? Det skulle også gerne kunne fjernes, men det måske kun ved programmering..?? :-) michael mørck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apina3D Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Du skal blot deaktivere modulet 'Product comparison' -> Er det er væk Jes Østergaard, www.apina.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 hej Kan sgu ikke finde det modul :-) .. hverken på dansk eller engelsk.. hmmmm ? :-) michael mørck www.bybram.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 13, 2015 Author Share Posted August 13, 2015 Ikke løst, desværre.. men vil ikke bruge mere tid på det nu, så må jeg rette det til i stedet for... tak alle for førsøget på at hjælpe.. tak :-) michael mørck www.bybram.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Tog udgangspunkt i at det var standard theme, når andet ikke var oplyst. Bedste bud er at hive fat i udvikleren af dit theme, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts