by bram Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 (edited) hej, Jeg har et problem med at indsætte moms regler.. eller faktisk IKKE sætte moms på.. Jeg har slået momsen fra, så prisen bare skulle stå uden moms. Men der skal vist være moms på og nu ved jeg ikke hvordan jeg laver det om.. når man går ind og føjer til kurv står der flg: Varer i alt (ekskl. moms) 199,00 kr I alt (ekskl. moms) 199,00 kr link til side hvis nogen vil kigge, husk at føj til kurv, så kan I se mit problem: http://bybram.dk/da/armband-kvinder/117-beige-snor-med-lyse-sten.html Her ville jeg meget gerne at der stod incl, moms på begge. Nogen der ved hvor jeg retter det?? På forhånd tak. michael mørck www.bybram.dk Edited August 3, 2015 by by bram (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apina3D Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Hej, Momsen skal aktivere inde under Customer Groups. Customers -> Groups -> 'vælg en kunde gruppe' -> der kan du vælge om denne kundegruppe skal se prisen med eller uden moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Hold nu op... fedt fedt.. Mange tak, nu kan det sgu være at der er nogen der gider købe noget.. :-) Tak Apina3D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts