by bram Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 (edited) Jeg vil høre om nogen ved hvor jeg kan finde en betalingsside der er nem?.. Jeg synes at det er alt for omstændigt at skulle købe noget gennem min hjemmeside (www.bybram.dk) og jeg tror at folk springer fra jo mere de skal udfylde. Jeg var så heldig at en professionel kiggede på min hjemmeside og fortalte hvad der skulle laves og ændres og han sagde bl.a. at betalingen var for omstændig ( plus en helvedes masse mere.. ).. :-). Så ved nogen hvordan jeg får gjort betalingen nemmere, uden så mange spørgsmål og udfyldninger... På forhånd tak.. Michael Mørck www.bybram.dk Edited August 7, 2015 by by bram (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 http://www.canin.sk/prestashop/presta-modules/25-one-page-checkout.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 2, 2015 Author Share Posted August 2, 2015 Hej og tak for beskeden.. Havde håbet at man kunne finde en god betalingsside gratis.. så hvis andre skulle have en god idé, så ville jeg sætte prist på det.. Det kan da ikke være rigtigt at man skal så meget i gennem for at betale for sine ting.. ??? Well well, det ser det jo ud til... men jeg håber stadigvæk at der nogen derude som har et andet forslag.. :-) Tak / michael mørck www.bybram.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Altså der findes jo en indbygget "one page checkout" som standard i Prestashop, men efter min mening er den ubrugelig. Pengene er tjent hurtigt hjem igen med modulet fra canin.sk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Hej igen, Ja, du har nok ret, den ser i hvert fald enkel og nem ud at have med at gøre.. Jeg kigger på det endnu engang.. Rigtig mange tak michael mørck www.bybram.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apina3D Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Du kan tjekke på www.apina.dk hvordan jeg har løst det 'problem.' Sig til hvis det kan anvendes - så laver jeg en lille guide. Jes Østergaard, Apina 3D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Nu er det jo sjovt nok det samme modul du har installeret på apina jf. kildekoden... Tror ikke udvikleren synes godt om, at du tilbyder en samme løsning uden om ham! Dårlig stil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apina3D Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Sikke en misforståelse. Jeg ville aldrig dele en købt kode / modul. Det er virkelig ikke min stil Mit tilbud var at henvise til der hvor jeg har købt modulet, samt hvorledes at jeg har sat det op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Hej Apina3D, Hvis det er samme modul og koster det samme, så er det jo fint... går ud fra at jeg bliver nødt til at købe det... der er ikke rigtigt kommet andre bud.. :-) Men da jeg er totalt nybegynder vil jeg da være meget intersseret i at høre omkring hvordan det er sat op... Er pissebange for at hele sitet kokser... synes Prestashop er lidt "stift", men det er jo nok fordi jeg ikke kan programmere.. Men indtil videre tak for hjælpen.. :-) michael mørck www.bybram.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apina3D Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Hej Michael, Ja, jeg kan godt huske, at man følte at Prestashop ikke var en super stabil platform. Mit bedste råd til dig er, at du skal 'øve' en fuld back-up og recovery seance - hvor du så installerer din shop på et sub-domæne (f.eks. testshop.bybram.dk - eller køb et 'nyt' domæne kun til at teste recovery) Der er en masse gode guides andet steds på nettet, der forklarer hvorledes det skal gøres Vedrørende betalingsmodulet. Jeg har købt dette: http://addons.prestashop.com/en/checkout-modules/6841-one-page-checkout-for-prestashop.html Ja, det koster €120 - men det sparer dig for meget Supporten der følger med modulet er fantastisk. Prøv at følge installations guiden eller skriv gerne igen. Mvh Apina3D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Omkring 90% af de mange PrestaShops jeg sætter op eller hjælper med bruger Canins (eller Peter Sliacky's) modul. Det "smadrer" ingenting - køb det med support, hvis du er ny i PrestaShop, så kan du også få opdateringer, når der er nye versioner med forbedringer. Peter er ret så god til at yde support - og værdien af modulet overstiger langt det indkøbshelvede alm. PrestaShop funktion giver mht. "gæstekøb", hvor man skal gemme og ser felter til Hr./Fru, fødselsdag og alt muligt andet unødigt i et ordreforløb. Dette modul er helt klart min nr. 1 anbefaling - stærkt efterfulgt af hhv. Tim's DC handler modul og Kjelds forskellige moduler til integration af e-conomic, GLS og Billys billing osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 5, 2015 Author Share Posted August 5, 2015 Tak for alle svarerne og hjælpen. Jeg skal lige høre nærmere omkring modul til integration af e-conomics... sætter det så en betalingside op, som er lige så nem som canins...++ Samtidig taler du om en Peter, som yder support, er det på hjemmesiden eller tlf? Vh / michael mørck www.bybram.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 7, 2015 Author Share Posted August 7, 2015 Hej Jeg tror at emnet er færdigbehandlet, jeg takker mange gange og køber betalingsmodulet :-) Så endnu engang tak til jer alle som brugte tid på at hjælpe mig :-) michael mørck / www.bybram.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts