Lampadina Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 Witam! Włączyłam ssl, by zainstalować moduł do płatności online. "Wystąpił problem z certyfikatem zabezpieczeń tej witryny sieci Web. Certyfikat zabezpieczeń przedstawiony przez tę witrynę sieci Web został wystawiony dla adresu innej witryny." Przeczytałam już kilka wątków, ale nie potrafię tego naprawić. Mój adres: http://www.lampadina.com.pl/lampy/ Poproszę o pomoc (ale łopatologicznie, bo nie jestem informatykiem) Bardzo dziękuję. Marta Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ListwySamochodowe.pl Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 (edited) Kupiłaś i zainstalowałaś certyfikat? Bo zgłasza się cert. serwera a nie sklepu... Edited July 30, 2015 by ListwySamochodowe.pl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vekia Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 domena nie ma podpiętego ssl tak długo jak certyfikatu nie będzie - tak długo nie będziesz mógł go włączyć w sklepie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Yabber Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 W panelu administracyjnym hostingu trzeba skonfigurować certyfikat. Jeśli to DirectAdmin to Zaawansowane opcje -> Certyfikaty SSL Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lampadina Posted July 30, 2015 Author Share Posted July 30, 2015 dzięki, już wiem, o co chodzi. Na razie wyłączam ssl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Lampadina
Witam!
Włączyłam ssl, by zainstalować moduł do płatności online.
"Wystąpił problem z certyfikatem zabezpieczeń tej witryny sieci Web.
Certyfikat zabezpieczeń przedstawiony przez tę witrynę sieci Web został wystawiony dla adresu innej witryny."
Przeczytałam już kilka wątków, ale nie potrafię tego naprawić.
Mój adres: http://www.lampadina.com.pl/lampy/
Poproszę o pomoc (ale łopatologicznie, bo nie jestem informatykiem)
Bardzo dziękuję.
Marta