k.hansen Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 HejJeg har ledt og ledt, men jeg kan ikke finde noget sted i Back Office og heller ikke i prestashop-mappen i FTP hvor jeg kan fjerne og/eller ændre forsidebillederne af de Apple produkter som standard er på min forside til min hjemmside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Det gør du under "Modules" -> "Home Text Editor" >> "Configure". Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted February 25, 2010 Author Share Posted February 25, 2010 Tak for hjælpen, men når jeg uploader billedet siger prestashop at den ikke kunne opdatere editor filen, og at jeg skal kontrollere editor filen's skrivetilladelser.Hvad gør jeg nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Nu ved jeg ikke lige hvilket FTP-program du bruger,men jeg kan i hvert fald bare højreklikke på filen og ændre skriverettighederne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Jeg har gjort det at jeg har lavet en hel html kode til forsiden(via den omtalte html editor), så jeg kan indsætte de billeder jeg lyster, dem uploader jeg så bare med ftp til det valgt bibliotek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted February 26, 2010 Author Share Posted February 26, 2010 Jeg bruger Core FTP og Filezilla, men hvilke filer er der jeg skal ændre skrivetilladelserne på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Der bliver måske ikke skrevet et filnavn i fejlmeddelelsen?Prøv at tjekke skriverettighederne på denne fil "/modules/editorial/editorial.xml". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts