Torben Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 (edited) Hej Jeg har ledt efter svar på dette, men ikke fundet det: Hvorfra henter PDF fakturaen shop adressen (nederst). På min PDF faktura mangler postnummeret. Vh Torben Edited July 21, 2015 by Torben (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 (edited) Jeg mener de hentes fra kontaktoplysningerne i shoppen. Edited July 20, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted July 20, 2015 Author Share Posted July 20, 2015 Nej, det ser det ikke ud til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 Hvilken version bruger du? Man angiver ikke kontaktoplysninger andre steder, så kan ikke se hvor shoppen ellers skulle hente disse oplysninger fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted July 20, 2015 Author Share Posted July 20, 2015 PS 1.6.0.8 Der står lidt forskelligt (bl.a. lidt andet navn på firma og på gaden) på PDF fakturaen - og så i Moduler > Kontakt Information Blok - så derfor regner jeg med, at den henter det et andet sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 Prøv at uploade en faktura her, så tjekker jeg lige med min testshop der kører 1.6.0.14 (bliver først i morgen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted July 20, 2015 Author Share Posted July 20, 2015 (edited) Som du kan se, er oplysningerne lidt forskellige. Oplysninger fra Kontakt Information Blok er på forsiden af shoppen. Men ikke helt de samme som på PDF fakturaen. Edited July 21, 2015 by Torben (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 21, 2015 Share Posted July 21, 2015 Du skal ind under Indstillinger > Butiksadresser (i bunden). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted July 21, 2015 Author Share Posted July 21, 2015 Mange tak, Kjeld - det var løsningen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts