Mickd Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 HejHar købt 2 moduler på prestastore.com - Slideshow & one page check out.Når jeg prøver at installere dem fra mit admin interface - Backoffice -> Modules får jeg følgende fejl1 fejl 1. Error during transfert archiveHvad gør jeg forkert ? - Håber der er en som kan hjælpe PFT - Mick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 prøv selv at pakke dem ud og lig dem op i modul mappen på serveren, så ellers bare ind under moduler og se om de ikke er dukket op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickd Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 Nix det virker ikke - jeg har prøvet at ligge dem i modules mappen via. FTP uden resultat ?Det er lidt øv... andre gode forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Er det begge moduler der laver fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickd Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 Hej Kristian,Ja , det er det - de installeres godt nok, men kommer ikke frem på listen over moduler Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Fast check out optræder vidst ikke som et modul, men laver blot en ny mulighed for brugeren når de skal checke ud. Har du checket om dette er tilfældet? Prøv at slet modulerne igen i modul mappen og herfeter upload dem hertil hvorefter du tilføjer dem via backend.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickd Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 Super - tak nu virker det Jeg slettede mapperne og uploadede igen/Mikkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Det var så lidt. Held og lykke med shoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts