olesen Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 (edited) Hej Jeg har fået lidt problemer i min backoffice :-( Det er som om at den glemmer min login, og jeg kommer heletiden tilbage til login siden i backoffice. Altså, hvis jeg vil ændre stataus på en ordre, så bliver jeg sendt til login, og status øndre sig ikke.... Hvis jeg vil opdatere en modul, så bliver jeg sendt til login, og status øndre sig ikke.... Osv. Jeg har forsøgt mig med at slette cache... Slette cookies.... Benytte andre browser... Intet hjælper... Er der nogle der har oplevet det samme, og måske her en løsning ? Hilsen Mogens PrestaShop version: 1.6.0.9 Edited July 16, 2015 by olesen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Hvad er ændret i shoppen, lige inden problemet opstod? Moduler, php opgradering andre ændringer? Hvis shoppen har virket og pludeselig "opfører" sig anderledes, er der sket et eller andet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesen Posted July 16, 2015 Author Share Posted July 16, 2015 Hej Det viste sig at det var netværket på hotellet der driller! //MOL 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts