vdmeer Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Hallo allemaal, Momenteel heb ik een oude, eigen gemaakte, webshop draaien. Omdat de huidige site echt niet meer voldoet zijn we druk bezig de shop te vernieuwen en in een Prestashop jasje te gieten. Prestashop werkt echt heel anders dan ik gewend ben te werken. Daarom zou ik graag eens met een collega webshop-eigenaar bellen om te horen hoe die shop is ingericht, hoe handel je het handigst de bestellingen af en welke keuzes heb je gemaakt binnen je webshop. Zelf ben ik actief in de dierenbenodigdheden dus ik zou het liefst in contact komen met ondernemers uit een andere branche. Dat praat doorgaans wat makkelijker omdat we geen concurrenten zijn. Door het lezen van de handleiding kom ik een heel eind en weet ik veel wel te vinden maar toch zou ik graag eens met iemand die feitelijk werkt met prestashop hoe dat gaat en misschien wat tips en trucs waar aan te denken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Karen Link to comment Share on other sites More sharing options...
zjoskebest Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Hallo Karen en allemaal, Mijn kleindochter heeft mij gevraagd om een webshop te bouwen. Ik heb wel wat ervaring in html en joomla, maar een webshop is toch heel wat anders. Als jij iemand hebt gevonden mischien kunnen we dan met drietjes de kennis delen. Dan kan de opa van 77 een goede daad doen. Zou jij als je contact heb kunnen vragen of ik ook zou kunnen bellen? Dank je en succes. d Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdmeer Posted July 13, 2015 Author Share Posted July 13, 2015 Prestashop biedt een hoop mogelijkheden. Met vriend Google en Youtube kan je precies vinden hoe je dingen doen moet. Maar als je kleindochter een webshop wil, dan is mijn advies dat ze dat vooral zelf moet doen. Zeker met prestashop is dat heel goed te doen. Het echt werken met de shop en het dagelijks beheer en onderhoud moet ze toch echt zelf doen. Ik zoek echt als ondernemer een mede-ondernemer die het leuk vindt om met me te sparren over de dagelijkse praktijk van het werken met prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zjoskebest Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 (edited) Eerste probleem begint bij: "hoe jan ik een template installeren." Ik heb daar niets van gevonden ook geen video's op internet. Ik wil namelijk Black Hawk in prestashop installeren . Ik zie geen functie hoe ik dat kan. Wie kan helpen???? Ik heb inmiddels heel wat video's bekeken maar gewoon een simpele opzet als : Alle Categorieën: cat 1-kleine materialen product groep verf: acryl ( als product) olieverf tubes (Product) glitter verf (product) productgroep: kralen Z.O. kralen (product) zee kralen (product cat 2 Eigen gemaakt producten Klei monsters (product) klompjes beschilderd serviesjes beschilderd bordjes beschilderd cat3 Ik zie niet goed hoe dat gaat groetjes Jos Edited July 14, 2015 by zjoskebest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zjoskebest Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Eerste probleem begint bij: "hoe jan ik een template installeren." Ik heb daar niets van gevonden ook geen video's op internet. Ik wil namelijk Black Hawk in prestashop installeren . Ik zie geen functie hoe ik dat kan. Wie kan helpen???? Ik heb inmiddels heel wat video's bekeken maar gewoon een simpele opzet als : Alle Categorieën: cat 1-kleine materialen product groep verf: acryl ( als product) olieverf tubes (Product) glitter verf (product) productgroep: kralen Z.O. kralen (product) zee kralen (product cat 2 Eigen gemaakt producten Klei monsters (product) klompjes beschilderd serviesjes beschilderd bordjes beschilderd cat3 Ik zie niet goed hoe dat gaat groetjes Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
nayonowe Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Sorry hoor, maar als ik vriend google erbij pak zie ik de 1e link al staan. Tekst + video wat wil je nog meer? template installeren prestashop zoek daar maar eens op. Suc6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdmeer Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 Dit topic gaat inmiddels over iets heel anders dan waar ik hem voor gestart ben.Mocht een mede ondernemer het leuk vinden om met mij te sparren hoor ik dat graag. Als je echt vast loopt Jos dan is het handiger daar een eigen topic voor op te starten. Karen Link to comment Share on other sites More sharing options...
deShopShop Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Beste Karen, Ben geen Prestashop meester maar gebruik het al vele jaren, zeker in het dagelijkse gebruik en het inrichten kan ik je wel wijzer maken.Mocht je alsnog iemand zoeken om je wegwijs te maken dan laat even je contact gegevens achter via het contact formulier op mijn site www.androidgoodies.nl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts