KimTheMan Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 (edited) Hej, Jeg kører med PrestaShop™ 1.5.4.1. Og har et købt tema. Lige pt. leger jeg med at tilbyde nogle rabat koder. Og afprøver derfor på min testshop om disse virker efter hensigten. Og har i den forbindelse opdaget at når jeg så til går shoppen fra min iPhone 5s. Så kommer rabat feltet ikke frem når jeg vil tjekke ud. Det virker fint både på pc og tablet. Nogle der ved hvilken fil jeg skal rette i for at få feltet frem igen? Mvh. Kim Edited January 10, 2016 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 Det må være en fejl i theme, så kontakt udvikleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 10, 2016 Author Share Posted January 10, 2016 Dette har jeg ikke fået styr på endnu. Da en masse andet har taget min tid. Men får fat i udvikleren på et tidpunkt. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts