skinordic Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Hej jeg har forsøgt at opgraderer min shop fra 1.6.08 til 1.6.1.0 men jeg får flg. fejl et godt stykke inde i opgraderingen. [Ajax / Server Error for action backupFiles] textStatus: "error " errorThrown:"Bad Gateway " jqXHR: " er der nogle der kender en løsning. Hilsen jesper www.rulleskisport.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Lyder som en timeoutfejl. Lav manuel backup af shopfiler og database i stedet. Det er og langt bedre end at stole på, at du kan rulle tilbage med den indbyggede rollback funktion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinordic Posted July 11, 2015 Author Share Posted July 11, 2015 Hej og tak for svaret Lige for at forstå det rigtigt, så laver jeg en manuel backup, og herefter bruger 1-click til at opgraderer uden at bruge dens backup funktion. Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 Ja korrekt. Husk backup af både database og filer via hhv. phpMyAdmin og FTP. Hvis det går galt, skal du være forberedt på at manuel roll-back. Så det er ikke helt for begyndere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinordic Posted July 11, 2015 Author Share Posted July 11, 2015 Tak igen Jeg tror jeg må droppe det, det har jeg ikke mod på :-( Hilsen Jesper Ps. hvad vil det koste at få gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 Det kommer helt an på dit setup og historikken for din shop. Du er velkommen til at sende en mail eller en privat besked,så kan vi tage den der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts