Torben Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 (edited) Hej Jeg har søgt efter hjælp til dette: I min shop (PS 1.6) vil jeg: a. udregne porto efter vægt og b. give gratis fragt ved køb over DKK 600,00. Hvordan laver man denne kombination? Vh Torben Edited July 10, 2015 by Torben (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Oki starter lidt "omvendt" her.b. Under Forsendelse->indstillinger kan du sætte det beløb du ønsker at fragtfri skal starte ved.a. Under forsendelse -> forsendelses firmaer skal du have en oprettet, Under Forsendelses lokation og omkostninger kan du opsætte intervaller i forhold til vægt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Husk at skrive, om det forslag du fik løste problemet i stedet for blot at lade indlægget stå som løst, uden at man kan se hvorfor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted July 11, 2015 Author Share Posted July 11, 2015 Ja, undskyld. Hjælpen fra mostharmless løste mit problem - tak for det 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts