speller Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 HejsaNår jeg installerer dansk sprog på min prestashop, forsvinder "tags" blokken helt. Hvordan kan det være?På forhånd tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Du definerer dansk sprogede tags under produkt (vare) information.Du skal evt. trykke på flaget over tags feltet for at vælge det danske sprog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Det kan også være fordi du har brugt en template hvor oversættelsen ikke har taget "tags modulet" med... Så skal du ind og oversætte dette selv via back-end. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Jeg kender ikke lige til problemet, men hvad gør de tags overhovedet for siden, udover at se rodet ud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts