jeepsterdk Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Hej alle Jeg er ved at skifte fra Cubecart til Presta, og har derfor brug for at uploade alle mine produkter via csv funktionen. Indtil videre har det virket fint, men når jeg prøver at uploade kategorier med æøå i dem, vil den ikke uploade dem. Hvad kan man gøre der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Jeg har skrevet lidt med jeepsterdk og problemet var, at filen ikke var UTF-8./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeepsterdk Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 Jeg har skrevet lidt med jeepsterdk og problemet var, at filen ikke var UTF-8./Kjeld Som presta-dyr sagde, filen var ikke gemt i UTF8. Jeg åbnede og redigerede filen i Excel, gemte den og åbnede den siden i Notepad, hvor jeg gemte den i UTF8 format. Så virkede det. Tak til Presta-dyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Jeg har skrevet lidt med jeepsterdk og problemet var, at filen ikke var UTF-8./Kjeld HejMå man vide hvordan man gør Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Hvis du bruger Notepad og "Save as" kan du vælge UTF-8./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 intet her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Jeg takker også for svaret det hjalp også mig, har også siddet og bøvlet med det æ ø å l... i laaang tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts