JohanB Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Hej!Jag har en installation av senaste finalversionen av Prestashop. Webhotellet är Web10.Problemet är att kunden aldrig kommer till sista steget i orderprocessen. Ordern läggs in i BO men inga mail går iväg, varken till kunden eller till mig. Jag har provat både med sendmail och egna smtp-inställningar utan resultat. Någon som vet vad jag bör göra?Har sett att flera kunder till one.com har haft samma problem, tyvärr fungerade inte deras lösning på Web10.Felmeddelandet lyder: Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /usr/home/web/wse72664/config/../classes/Swift_Message_EmbeddedFile.php in /usr/home/web/wse72664/config/config.inc.php on line 20 Warning: require_once(/usr/home/web/wse72664/config/../classes/Swift_Message_EmbeddedFile.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/web/wse72664/config/config.inc.php on line 20 Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/usr/home/web/wse72664/config/../classes/Swift_Message_EmbeddedFile.php' (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /usr/home/web/wse72664/config/config.inc.php on line 20 Shopen är inte live och kan testas på http://www.tacpro.se/index_dev.php.Tack på förhand// Johan Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohsart Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Bara en gissning, men unable to access låter som att det kan vara en rättighetsfråga?/Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts