Jesper Petersen Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Hej Overskiften siger en del, det er sådan f.eks hvis jeg har m, l og xl i en bulse, hvordan kan jeg så tilføj det til den enkelt vare som er på siden?? Det er mere så jeg heller ikke skal ud og lave f.eks bluse xl og bluse l og bluse m af varer ind på siden. Håber du kan hjælpe mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 http://doc.prestashop.com/display/PS16/Managing+Products#ManagingProducts-AddingProductCombinations 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Petersen Posted June 26, 2015 Author Share Posted June 26, 2015 Tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Husk at rette indlægget til løst og hjælp andre med samme problem, når de støder på samme problem.(Og hjælp dem der hjælper, så vi ikke behøver læse indlæg, der er løst) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts