Prestafan1234 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Hej Jeg har ledt alle steder i min shop, men jeg kan simpelthen ikke finde stedet hvor teksterne Specials, New products og Top sellers kommer fra (links i bunden af siden). Når man går ind på en af siderne er det oversat, men ikke i selve bundteksten. Hvor retter jeg teksterne - eller evt. sletter dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 et hurtigt bud kunne være tools -> translations -> modul oversættelser -> "flaget for sproget" -> prestashop blockvariouslinks og så retter tekserne her Held og lykke/Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Tak det var et godt bud:-) Nu er teksterne oversat, jeg kan dog ikke finde modulerne som gør, at de bliver vist. Men det må jeg leve med for nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Igen et bud: Footer links block v0.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 22, 2010 Author Share Posted February 22, 2010 Igen et bud: Footer links block v0.1 Nej, den har jeg tjekket - den bruges til mine handelsbetingelser osv. som står i venstre kolonne. Eller rettere, 3 af mine danske links, som ligger under CMS, vises også i footer, men de andre - nu tidligere engelske links - fremgår ikke umiddelbart nogen steder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Ahh oplysningerne ude i siden. Der skal du ind i modulet Info blok v1.1 (konfigurere) og sætte nogen flueben (den havde jeg også selv svært ved at finde)/Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Igen et bud: Footer links block v0.1 Fin hjemmesideDet der med rørlig billeder i java , er det svært at lave. findes der modul at download ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts