Jesper Petersen Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 hej det er sådan at jeg skal snart start min egen første seriøst webshop, men jeg sidder i nyeste version af Prestashop -> 1.6.0.14 Det er sådan at jeg vil som udgangspunkt helst ikke bruge for mange penge i starten og det er sådan at vi brugere det design som prestashop har på siden. Hvordan for jeg rette i disse billeder til noget andet som jeg gerne vil have det??? Håber du kan hjælpe mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Fandt denne video som går det igennem.Håber det er brugbart. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Og her er PrestaShops dokumentation: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Themes+Preferences Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Petersen Posted June 25, 2015 Author Share Posted June 25, 2015 mostlyharmless Tak for den hurtig hjælp..... Var det virkelig bare det... jeg synes at jeg har prøvet alt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 hehe det var så lidt, skal ærligt indrømme jeg måtte også lige tænke efter hvor den nu lå henne, for rent logisk burde de billeder ligge sammen med banners i det modul, men da de er tema baseret så skal man desværre den vej.Men godt det virkede. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Husk at rette indlægget til løst. Se hvordan på forsiden af det danske forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts