nayonowe Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Hoe kan ik de verzendkosten bij een productpagina weergeven?Bijvoorbeeld: Wordt al verzonden voor € x,xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Is het een vast bedrag? Zo ja, kun je het aanpassen in product.tpl 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nayonowe Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 (edited) Het is inderdaad een vast bedrag. Toevallig ook een tip hoe ik het kan aanpassen Edited June 22, 2015 by nayonowe (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 (edited) Ga via ftp naar jouw server en dan naar themes en jouw thema. Zoek daar product.tpl op en download die naar jouw pc. Open hem daar met bv wordpad. En dan moet je dar ergens die tekst bijplaatsen. Daarna het bestand weer uploaded opdezekfde locatie. Waar precies weet ik niet en licht er ook aan waar jij wilt. Kopieer het bestand voor die tijd ook even naar een andere locatie. Stel dat het mis gaat, kun je de originele terugplaatsen Edited June 22, 2015 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nayonowe Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 Ga via naar jouw server en dan naar themes en jouw thema. Zoek daar product.tpl op en download die naar jouw pc. Open hem daar met bv wordpad. En dan moet je dar ergens die tekst bijplaatsen. Daarna het bestand weer uploaded opdezekfde locatie. Waar precies weet ik niet en licht er ook aan waar jij wilt. Kopieer het bestand voor die tijd ook even naar een andere locatie. Stel dat het mis gaat, kun je de originele terugplaatsen Ik ga ermee stoeien. Thnxs voor de hulp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Ik ga ermee stoeien. Thnxs voor de hulpVia ftp bedoelde ik dus. Woordje weggevallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts