by bram Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 (edited) Jeg har kontaktet udvikleren, men de hjælper heller ikke med dette her problem.. Det kan sagtens lade sig gøre skriver de... men vil ikke fortælle hvordan.. Så endnu en afsluttet, men ikke løst.. Gad vide hvad de hjælper med... hmmmm Hej, Jeg har tidligere set at man kan få stående "nyhed" stående i hjørnet at min produkter.. Jeg har IKKE en POS features blok liggende, har jeg valgt at tage væk.. Så kan de lade sig gøre at sætte en nyhed skråt over på billedet..?? Det ser sådan her ud når man åbner produktet, men vil gerne have det på forsiden... http://demo.posthemes.com/pos_macedo/en/home/1-faded-short-sleeves-tshirt.html På forhånd tak og også for tidligere svar :-) Edited July 1, 2015 by by bram (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Spørg udvikleren af dit theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted June 20, 2015 Author Share Posted June 20, 2015 Hej Prestawise.. Jeg samler til bunke.. :-) Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts