Lindblad Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Hej Alle Prestaer :-) Jeg ville meget gerne have rette standart fakturaen til i PS 1.6 , det ligner en pærevælling dem måde den er opsat Jeg vil gerne have rette det til så order nr ikke står i venstre side det skulle gerne under Faktura nr. firma oplysninger i bunden er så småt så selv med briller kan det være svært at læse :-) nogen der kan hjælpe med en løsning uden at skulle rode i koderne Steen 000001 (1).pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Hej, Mig bekendt kan du ikke rette faktura, uden at rette i koden... Måske der findes et modul til at gøre det nemmere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindblad Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Jeg har ikke rigtig fundet et modul til dette , men så må jeg jo leve med at bruge mit Regnskabs program til at oprette faktura i :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Edit /pdf/header.tpl, invoice.tpl og footer.tpl skabeloner. Brug for eksempel stil at ændre skriftstørrelsen: Edit /pdf/header.tpl, invoice.tpl and footer.tpl templates. For example, use style to change the font size: <span style="font-size: 12pt;"> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennismax Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Har du fået rettet i fakturaen ?? Jeg kan se da jeg googlede problemet at der er flere som der bøvler med det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Tjek dette link for nogle alternativer til standarden: http://zecheru.com/prestashop-invoice-templates/ (virker både til 1.5 og 1.6) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindblad Posted July 4, 2015 Author Share Posted July 4, 2015 @dennismax Nej jeg har ikke fået løst det men jeg bruger bare Dinero til det istedet det mere simple Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts