rmadsen80 Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Hej. er der nogle somkan anbefale et im/export modul. det skal kunne klare vare, ink.foto og hvad der ellers er på vare. jeg vil også ger havde ordre ok kunder med ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Hvad skal du eksportere til? Du kan eksportere / importere (CSV) fil med dine produkter, samt kategorier. Dine ordre kan kun eksporteres ikke importeres, som standard i PrestaShop. Ellers skal du kigge efter nogen specifikke moduler: http://addons.prestashop.com/en/search?id_category=0&search_query=export Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Jeg skal havde det ind i en ny prestashop. Hvis jeg laver det i en csv, så får jegda ikke vare foto med. Kender du en af dem som kan tage det hele med og som er godt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Hejsa Madsen.Jo du kan faktisk godt importere billeder også, det kræver dog at du har billeder liggende og at du uploader det til et domæne hvor prestashop så kan hente det fra. Vælger du ex at lave en import af filen "billed.jpg" vil billedstien kunne se sådan her ud:http://mitdomæne.dk/produkter/billed.jpgHvis så billeder ligger der vil prestashop automatisk hente det ind og arbejde med det som hvis du sad og uploadede det selv.Skal du bruge mere hjælp til det har jeg et par eksempel filer du kan få at se hvis du skulle sidde helt fast, ellers bare hiv fat i mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 Okay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Kommer meget an på hvad du direkte skal bruge i forhold til en export. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 Jeg skal have en ny side op og køre, da min nuværende lave flere og flere fejl. Så jeg skal havde kunder, være, kategori, være og gerne ordre med ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 nu skal jeg lige være helt sikker på jeg forstår dig her.Du skal have alt data fra 1 side over på en ny?I så fald er det ikke så meget imp/exp du skal kigge på som backup/migrate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted June 23, 2015 Author Share Posted June 23, 2015 Ja, alt det jeg skrev skal jeg havde med over. men jeg vil havde det på en helt ny side, da den gamle fejler. men har du en bedre løsning. Jeg opgradere nok også fra 1.5 til 1.6 i samme omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Er et godt bud, men der findes MANGE muligheder Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 nu har jeg købt den og det ser ud til at virke fint. Men når jeg så vil imp. I den nye shop, siger den af , den ikke kan gemme de nye kategorier og ændre hovedkategorien. Jeg har sarg til de 3 ting, med bl. a. slet de der er der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 nu har jeg købt den og det ser ud til at virke fint. Men når jeg så vil imp. I den nye shop, siger den af , den ikke kan gemme de nye kategorier og ændre hovedkategorien. Jeg har sarg til de 3 ting, med bl. a. slet de der er der. Så må du have fat i udvikleren af modulet. Jeg har aldrig tidl. brugt migrering mellem versioner og moduler til dette, men altid opgraderet, så jeg kender ikke det modul, du bruger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts