Zoegas Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Jag har problem med vita sidor i admin. T.ex att ändra i min språkrmall för e-post . Sidan tar evigheter att ladda och när väl den gjort det är den blank. Då måste jag gå tillbaks till förra sidan och försöka ladda om den. Just denna bara går inte att ladda in. Dock så har det gått förut. Andra översättningar verkar gå bra. Tänker att det kan ha att göra med webb-hotellet, One.com. Eller om någon kan ha en bättre idé än att byta hotell.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Spar dig mycket gråa hår genom att byta från one.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoegas Posted October 8, 2015 Author Share Posted October 8, 2015 Bytt hotell. Inga mer vita sidor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Klokt beslut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts