medicinsk cannabis Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 (edited) http://maxine.dk/index.php Kan ikke få menupunkterne til at køre. eks: sætter varer ind og giver dem V i "Home" og underkategori "CBD OLIE". De bliver ikke vist i deres menupunkt og jeg kan ikke navigere i menuerne?? kører 1.6.0.13 Løsning: under "Modules" havde jeg ingen "link" på mine valgte enheder! Det er nu fixet :-) Edited June 16, 2015 by medicinsk cannabis (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Det er god kutyme her i forum at skrive, hvad løsningen var (så hjælper du måske andre med samme problem) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stolpe Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Jeg har samme problem, men jeg er ikke lige helt med på løsningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
medicinsk cannabis Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Hvis du står på din hjemmesides forside og går ned i bunden af siden, vil du kunne se de "Kategorier" du har lavet på siden. tryk på en kategori så hjemmesiden går på den side. Gå op i toppen og kopier linkadressen. Gå på admin siden op klik på "Moduler" Gå i "Front Office Moduler" Find: "Top horisontal menu blok" og tryk "konfigurer" Gå nederst på siden til "Link oversigt" Vælg den kategori som du valgte i "2" (Faneblad navn) og tryk "rediger" På samme side går du nu op i "opdater link" og Fanebladsnavnet står nu i "Etiket". Du skal kopiere linket ind på linien "Link" og gemme. Hvis du har problemer er du velkommen til at ringe: 27 73 55 55 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stolpe Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 Det virker ikke rigtigt her.Link oversigten nederst har samme problem. Der vises heller ingen side Link to comment Share on other sites More sharing options...
medicinsk cannabis Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Hvis du bor i nærheden af Holstebro, vil jeg kunne hjælpe dig, ellers må du få hjælp af anden :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stolpe Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 (edited) Bor på Sjælland... Vælg den kategori som du valgte i "2" (Faneblad navn) og tryk "rediger" På samme side går du nu op i "opdater link" og Fanebladsnavnet står nu i "Etiket". Du skal kopiere linket ind på linien "Link" og gemme. I min Top horisontal menu blok er der kun 2 punkter: "Menu top link" og " Tilføj et nyt link" Edited June 21, 2015 by stolpe (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
medicinsk cannabis Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Har du oprettet Faner på forsiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stolpe Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 Måske er problemet at min udbyder One.com ikke tillader Brugervenlig URL? ... Det er jo nogle enormt lange URL's jeg får.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts