Peter Pastoor Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 (edited) Omdat ik in een moeilijke branch zit qua promotie op Facebook heb ik een nieuwe domeinnaam aangeschaft en daar multistore op ingesteld. Dat werkt prima verder maar het menu kan ik niet aanpassen omdat winkel a hetzelfde menu gebruikt. Ook andere modules die apart moeten worden gebruikt zijn in beide winkels hetzelfde terwijl ze dus beide andere dingen moeten laten zien. Zoals bijvoorbeeld nieuwe producten.Ik zit in de erotische wereld dus. Webshop a moet alles verkopen en Webshop b alleen de condooms. Bij het aanmaken heb ik al alleen de categorie condooms aangevinkt.Hopelijk heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Edited June 15, 2015 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 15, 2015 Author Share Posted June 15, 2015 Stom...ik ben er al achter. Ik had niet eens gezien dat je bovenin kon kiezen voor welke shop je iets aanpast. Nu heb ik dus winkel b aangeklikt en kan ik alle modules en menu's en dergelijke alleen voor B aanpassen en de rest zo laten! Mooi zo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 15, 2015 Author Share Posted June 15, 2015 Toch niet opgelost! In mijn webwinkel A werken de subcategoriën niet meer. Hoofdcategorieën wel. Hoe kan dit? In webwinkel B (nieuwe) heb ik all;een hoofdcategorieën en die werken wel allemaal. Zal vast ergens een vinkje zijn wat ik vergeten ben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts