Jump to content

Vis kurv ved bankoverførsel (vi prøver igen...)

argandia

Recommended Posts

Har du prøvet at kontakte udvikleren af det modul jeg tidligere skrev? Umiddelbart tror jeg de har super support på deres produkter, når du nu allerede har smidt penge efter modulet

Jeg har prøvet at skrive til dem, men har ikke fået noget svar...

Edited by argandia (see edit history)

Hej, Jeg skal have min shop til at vise kurven ved bankoverførsel. Jeg har købt og downloadet det tidligere foreslåede http://mypresta.eu/modules/payment-process/bank-wire-with-order-summary.html

men kan ikke få det til at virke. Har prøvet at kontakte dem uden held. Der må være andre der sidder i samme situation eftersom kurven skal vises ved godkendelse til E-mærket, hvem kan hjælpe med en løsning på det?

Edited by argandia (see edit history)

Hvis man vælger kreditkort vises en opsummering af købet, det gør den IKKE hvis man vælger bankoverførsel. Det er denne funktion (vis kurv/køB) på samme skærmbillede - altså umiddelbart efter valg af betalingsmetode?

Hvis man vælger kreditkort vises en opsummering af købet, det gør den IKKE hvis man vælger bankoverførsel. Det er denne funktion (vis kurv/kø B) på samme skærmbillede - altså umiddelbart efter valg af betalingsmetode?

Det gør der også ved bankoverførsel - inden købet, da sidste trin i et køb er at bekræfte ordren og blive sendt til hhv. betalingsvindue eller bankoverførsel.

Jeg har aldrig hørt E-mærket stille krav om opsummering efter købet. De går tværtimod rigtig meget op i, at kunden kan se en opsummering samt rette i ordren, inden bestilling. Ligeledes stiller de krav til den ordrebekræftelse kunden modtager efter køb.

Nu er det ikke fordi jeg ret tit køber noget i min egen shop (som også er 1.5), men jeg er ret sikker på, at man på order-confirmation.tpl ikke får en opsummering heller ikke med kreditkort. Man ser blot en tekst med "Tak for ordren i shopnavn, dit ordrenummer er bla bla" som jo er den side man kommer retur til efter at have været omkring betalingsvinduet. Ved bankoverførsel får man vist en side om at ens ordre først bliver gennemført, når man har betalt til bank xxx.

Ordreopsummeringen sker dermed inden man gennemfører bestillingen da sidste step er valg af betalingsmåde og det gælder både bank og kreditkort. Så jeg tror, du har misforstået e-mærket?

Ellers må jeg igen holde fast i, at vi skal have et link ;-)

Edited by Prestafan1234 (see edit history)

Det er jo så det "sjove" ved emærket. Deres krav er aldrig ens... I de 5-6 shops jeg nu har sat op til at bruge emærket, har kravene været forskellige i hver shop. Du kan nok regne ud, hvorfor jeg ikke smider tusindvis af kroner efter deres blåstempling i min egen shop :-)

Edit: Og jeg bliver faktisk lidt harm over, at deres konsulenter eller jurister ikke ensretter kravene. Det er dybt useriøst. Men her og nu, hvorfor så ikke deaktivere bankoverførsel? Det vil alligevel være forsvindende få ordrer, du vil få med det, hvis du alligevel har kreditkort. Og således er den ged barberet.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)

Jeg har heller ikke den store respekt for E-mærket. Jeg har handlet med en webshop, der var E-mærket, men hvor varen var defekt. Da jeg så skulle skrive til dem, havde de ikke engang en e-mail-adresse, man kunne henvende sig til. Jeg brugte så deres kontaktformular, der havde form af et fejlrapporteringssystem. Det skete der ikke noget ved. Jeg kørte så en længerevarende dialog med E-mærket for at få deres kunde til at rette ind. Det lykkedes til sidst, men jeg forstår ikke, hvordan shoppen overhovedet kunne blive godkendt i første instans.

/Kjeld

Pt har jeg kun Paypal, har tidligere søgt om Dankort men skulle stille 25-30.000 i sikkerhed på en bundet konto...

Jeg har fået det til at virke efter at have fanget udvikleren på livechatten, der skulle en ny version til. Til gengæld vil Emærket stadig ikke godkende fordi modulet nu er på engelsk... Og Swipp modulet kan heller ikke godkendes fordi der skal stå at man så mister sin ret til indsigelse... Christ, har det ingen ende???

Nogen der ved hvordan jeg oversætter/tilføjer den tekst?

Hvis du er nystartet, så brug dine penge på SEO og få nogen besøgende og ordrer, før du smider penge efter emærket. Med kun Paypal, vil du få en stor bouncerate, og de mange tusinde kr. til emærket er spildte. Det er mit bedste råd :-)

Og tekster kan rettes/oversættes under Lokalisering

• Like 1

SÅ er jeg takket være jeres hjælp godt på vej - kunne ikke finde oversættelserne tidligere, men det viste sig at være php.ini der skulle ændres, og vupti - så var de der :-) Håber så at det også virker ...

• 1 month later...

Hej vækker lige den her til live igen.

Ja jeg har så valgt at springe på E-mærket vognen. og "Tror/Håber" så at det kan betale sig. er trods alt en ret begrænset ekstra konvertering der skal til for at tjene den hjem.. 

Og i min certificering. skriver de også at der ikke må være ekstra trin ved Bankoverførsel og Swipp. MEN at de godt kan give mig E-mærket alligevel.. men at jeg kan risikerer at jeg

ikke opfylder lovgivningen.. Hmm. Men kan ikke helt se problemet.. ved Quickpay får man en popup... hvis man så kunne lave siden med godkend bankoverførsel og Swipp som pop up er det så ok... ?

Samtidig mener jeg heller ikke der er indgået et forpligtiget køb. Det sker jo først når kunden har sendt SWIPP og betalt Bankoverførsel.. 

Bankoverførsel kan jeg bare slette. men vil gerne beholde Swipp som de også siger ikke er omfattet af indsigelses ordningen. MEN se lige her http://www.jyskebank.dk/wps/wcm/connect/9fbcc02f-7b54-46a8-912f-591e25319e2c/FE574_netudgave.pdf?MOD=AJPERES

Andre der har fundet en smart løsning.?

Aupino

Edited by Aupino (see edit history)