vdmeer Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 (edited) Goedendag, Even een heel erg newbie vraagje.. Ik ben voor het eerst met Prestashop bezig en heb inmiddels de standaard demo shop geïnstalleerd. Nou wil ik een nieuw thema voor mijn webwinkel kopen, Prestashop heeft daar gelukkig heel veel keuze in. Ik vroeg me af in hoeverre het belangrijk is dat een thema de Nederlandse vertaling heeft.Als ik namelijk in de linker kolom het Translation filter op Nederlands zet, blijven er nog maar 5 thema's over om uit te kiezen. Mijn shop is een Nederlandstalige shop voor de Nederlandse markt. Ik gok dat de thema's die ik krijg als ik filter op Nederlands al reeds een NL vertaling hebben dus die zijn wellicht makkelijker en sneller klaar voor gebruik? Als een thema die vertaling nog niet heeft, kan je dat dan wel downloaden of moet je dan eerst alles nog zelf gaan vertalen? Alvast heel erg bedankt voor jullie input. Vriendelijke groeten, Karen Edited June 12, 2015 by vdmeer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Als het een enkel Engelstalige template is, zul je veel moeten vertalen nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Je kunt de nl.php file van de default template kopiëren. Dan hoef je alleen vertalingen toe te voegen voor dingen die net iets anders geformuleerd zijn. Let erop dat elke module waarvan de template een eigen versie heeft ook een eigen nl.php heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdmeer Posted June 12, 2015 Author Share Posted June 12, 2015 Heel erg bedankt voor de reacties.Met de php file kom ik al een heel eind, fijn te weten dat het zo kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts