cecepee Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Hej.Jag skulle behöva tips om fria web-designs program, en funktion/möjlighet som skall kunna stödjas är "live redigering".Skall försöka förklara vad jag menar. Somliga webhosts brukar ha webdesigns-program som man loggar in på och kan då redigera sidan utan att behöva ladda hem den för att redigera och sen ladda upp igen.Jag tänker närmast på någon form av wysiwyg editor som man ger in weadressen och därefter redigerar.En kund jag gjort sidan till (ej en prestashop, utan vanlig företagspresentation) vill själv kunna uppdatera och ändra texter, priser, kampanjer etc. inga design ändringar utan mestadels textändringar.Deras host har ingen som fungerar bra, jag vet att jag sett några sådana program förut, men nu står det still.Har ni några förslag så vore jag ytterst tacksam.Mvh.Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 googla runt lite på CMS (Content Managment System).vill du ha enkelt att hantera så kika på CMS made simple. Annars finns det en uppsjö av olika mer avancerade lösningar, vissa kräver dock rätt mycket tid att sätta sig in i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts