Jump to content

Termék egységár kiírása

NetBoy

Recommended Posts

Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok még, bár elég jól sikerült feltelepítenem és állítgatnom a  PrestaShop -om!

A kérdésem az lenne, hogy van valamilyen megoldás hogy a termékeknél az egységárat ki lehessen írni?

Pl kutyatáp 10 kg, 1500,-Ft Egységár 150,-Ft/kg
Köszönöm mindenki segítségét :)

Az a baj hogy ezeknek a termékeknek az ára szinte havonta változik és ebben az esetben állandóan ezt is állítgatni kell, ami sok termék esetén nem kis meló :)

Létezik erre valami jobb megoldás ami pl. a csomagolási egység súlyából veszi a súlyt és azzal ossza el!

On 6/10/2015 at 9:59 PM, pattila01 said:

Szerintem alapvetően nincs, de majd talán más tud rá okosat. Vagy modult kellene erre nézni, vagy belefejleszteni.

Köszönöm, bízom benne :)

Egy másik problémába futottam bele! Telepítettem egy vízjeles modult (Watermark v1.0.2 - - PrestaShop) majd a telepítés végén a prestashop nem tért vissza többet és onnantól nem lehetett elérni az admin felületet sem. A Hiba a költekező volt! A .htaccess file -ba belekerült egy sor (#Options +FollowSymLinks) amit ha 'kiremeltem' helyreállt a dolog, viszont a vízjeles dolgot nem találom a telepített modulok között! Tudtok erről valamit? van rá valami megoldás ?

Köszönöm szépen! :)

Vannak szolgáltatók akik nem engedik a FollowSymLinks használatát. Ez ellen nem sokat tudsz tenni, illetve a szolgáltatótól kérj segítséget.

Egyszer megkerültem úgy, hogy a FollowSymLinks egy továbbfejlesztett változatát használtam, azzal működött. Nem jut eszembe hirtelen mi volt a neve, de ha akarod utánanézek.

Emlékeim szerint biztonságtechnikai okokból korlátozta a szolgáltató.

Magának a modulnak nem szabadott volna eltűnnie. Nézd meg FTP-n, hogy a /modules/ mappában benne van-e: "watermark".

On 6/11/2015 at 8:29 PM, pattila01 said:

Vannak szolgáltatók akik nem engedik a FollowSymLinks használatát. Ez ellen nem sokat tudsz tenni, illetve a szolgáltatótól kérj segítséget.