stickers4u.se Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Som topicen lyder.. jag laddade ner zip filen sen går in på moduler och lägger till zip filen.. den laddas ett tag sen blir rutan helt vit, dvs händer ingenting.. någon som har några ideér varför den gör så ? kan ej uppgradera prestashop.. eller gör jag fel ? om jag gör fel så hur skall jag göra ? tacksamt för snabba svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Vilken zipfil laddade du ner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stickers4u.se Posted June 9, 2015 Author Share Posted June 9, 2015 Vilken zipfil laddade du ner? den senaste från prestashop. Men så testade jag den där 1-click i modulen.. allt fungerade fram tills jag skulle uppgradera.. stod o matade och sen blev rutan helt vit o slutade ladda vidare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Vilket webbhotell använder du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stickers4u.se Posted June 10, 2015 Author Share Posted June 10, 2015 One.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Då förstår jag att du har problem. Du besparar dig mycket strul om du byter webbhotell. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts