by bram Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 (edited) Jeg har været inde og lave rabat på mine smykker i en bestemt periode. Den er forsvundet og det lader ikke til at jeg kan få det frem igen... ??? Samtidig ville det være fedt hvis jeg kunne bestemme hvad folk skulle skrive for at få den rabat.. er det muligt..?? Mvh / michael www.bybram.dk Prestashop 1.6 Edited June 8, 2015 by by bram (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 En til, hvor du bør skrive hvad løsningen var Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted June 16, 2015 Author Share Posted June 16, 2015 Hej Ja, det er rigtigt, det er selvfølgelig godt at skrive hvordan jeg løste det.. eller hvad løsningen er.. Jeg nappede den på Youtube på dette link.. nemt og enkelt.. sådan er det bedst.. :-) Den er samtidig på dansk, så det er nemt at forstå. Vh / michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts