Peter Pastoor Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 (edited) Nog een andere vraag die niet in dat andere topic past. Ik heb voor beide al gezocht op dit forum maar niet kunnen vinden. Ik wil extra informatie op de pagina van de klantenservice plaatsen. Bijvoorbeeld een klikbaar mailadres en telefoonnummer. Nog een andere vraag die niet in dat andere topic past. Ik heb voor beide al gezocht op dit forum maar niet kunnen vinden. Ik wil extra informatie op de pagina van de klantenservice plaatsen. Bijvoorbeeld een klikbaar mailadres en telefoonnummer. Opgelost door onderstaande reactie Edited June 8, 2015 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 dit kan je toepassen in contact.tpl welke regel is afhankelijk van je theme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 8, 2015 Author Share Posted June 8, 2015 Dank u! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Graag gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts