fuzzytulp Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Goedenmiddag, ik zou graag willen weten of het mogelijk is om voor onze groothandel te zorgen dat mensen niet zelf maar alleen na goedkeuring van ons een account aan kunnen maken. Dit omdat wij graag zouden willen dat mensen zonder een account geen prijzen kunnen zien, maar na aanvragen van accountgegevens bij ons en goedkeuring daarvan zij dat dus wel kunnen zien. Is dit mogelijk in prestashop, en hoe doe ik dit allemaal?? ik heb al heel wat topics afgezocht en ook via de zoekfunkties e.d. maar tot nu toe niets kunnen vinden. Help a.u.b Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Ik meen mij te herinneren dat er een mod/module is die er voor zorgt dat je accounts eerst dient ta activeren.Geen idee waar die zich bevind....Edit: Gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuzzytulp Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Geweldig!!!! precies wat ik zocht!!!Heel erg bedankt voor de snelle reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts