mmalling Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Jeg ved at der til andre systemmer findes moduler der kan danne de filer der skal bruges til feks edbpriser, automatisk således at systemmet selv trækker de oplysninger ud der skal bruges og danner filen..Er der nogen der ved om der findes sådan moduler til prestashop..Til gate2prices skal filen se således ud Format:Vare nr. ; Pris ; Fragt+Gebyr ; Lager ; Leveringstid ; Shoplink Eksempel:AsusP4S8X;1024;48;Yes;1;http://www.testshop.dk/vare.asp?Kode=AsusP4S8X Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Du kan måske bruge det XML-eksport modul jeg har lagt her i forummet. Det burde være overkommeligt at ændre det, så det i stedet eksporterer i CSV./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Jo det tror jeg nok at jeg måske kan klare...jeg har prøvet at teste det, umiddelbart virker det ikke, det eneste jeg får frem er :<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?> Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Den virker fint i firefox men ikke internet explore Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Din browser kan ikke nødvendigvis vise rå XML. Prøv med "view source" (eller hvad det nu hedder på dansk)./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts