Lindblad Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 (edited) Hej Alle Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at kunne flytte disse objekter rundt da jeg ikke kan finde en løsning har set andre sider som har gjort dette muligt .... Vil have Leverings mærket - Telefon - Kreditkort. så man kan tilføje tekst ved siden af Edited July 15, 2015 by Lindblad (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 (edited) Jeg fatter ikke en meter hvad det er du mener... Men hvis du mener hvordan du kan få de tre "fordele" til at stå ved siden af hinanden, kan det gøres ved at editere Blockcmsinfo modulet. Eller mener du hvordan du kan flytte hele blokken op over de tre billeder, så gøres det under modul -> positioner. Edited May 26, 2015 by Prestawise (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindblad Posted May 31, 2015 Author Share Posted May 31, 2015 jeg ønsker at dele dem ud ... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Jeg forstår stadig ikke, hvad du ønsker? Under alle omstændigheder skal der med stor sandsynlighed skulle rettes i kode. Så det er nok dit udgangspunkt for at komme videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts