toptrend Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Hvordan fjerne jeg de ting der er makeret med en rød pil?Er der evt nogen der kan hjælpe med live support over skype, med diverse problemer jeg har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkeml Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Kig under Moduler > position Link to comment Share on other sites More sharing options...
toptrend Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 Tak har fundet det, men vil høre om der er ikke er en der vil hjælpe med nogen andre småting, håber på der er en venlig sjæl derude. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Tak har fundet det, men vil høre om der er ikke er en der vil hjælpe med nogen andre småting, håber på der er en venlig sjæl derude. HejDu vil kunne finde en del hjælp i denne guide http://www.prestashop.com/wiki/PrestaShop_User_Guide/Jeg er også helt ny i PrestaShop, men finder det ret nemt at bruge - har kun læst manual som reference, når jeg er stødt på problemer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts