Peter Pastoor Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 (edited) Heb ook twee dingen op de voorpagina staan waar niks in komt te staan en waar ik zo ook geen juiste module bij kan vinden. Het gaat dus om Weekly Featured en Recently Bought Bij de laatste staat een plaatje met vraagteken erin en doet niks. Dacht eerst dat het aangepast zou worden als er iets gekocht zou worden. Dit is echter niet zo want dat heb ik getest. Edit- het was een slider. Edited May 26, 2015 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 Laat verder maar zitten. Ik had alles verknooit en ga nu proberen een backup van afgelopen donderdagavond terugzetten. Al het werk van afgelopen 2 avonden totaal voor niks geweest. Had zo'n 100 producten toegevoegd al. Nu dus eerst alles goed werkend krijgen voordat we weer producten toe gaan voegen. K*tzooi. Prestashop is er niet beter op geworden sinds ik laatste keer er mee bezig was. Ik denk dat ik totaal opnieuw ga beginnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 25, 2015 Author Share Posted May 25, 2015 Ik ben dus helemaal opnieuw begonnen. Nu staan er dus wel demo-producten in Weekly Featured en Recently Bought. Ik kijk in die categorieën en producten maar ik zie niet hoe ze daar dus in komen te staan. Kan iemand mij dat kort uitleggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 (edited) Het gaat niet om de module aanbevolen producten op de homepagina. Heb echt alle modules nagekeken. Ik kijk er overheen of het staat er niet. Google word ik ook niet wijzer van. Recent bought komen natuurlijk producten in welke voor het laatst verkocht zijn. Dat gok ik in ieder geval. Maar Weekly moet je zelf doen lijkt mij? Edited May 26, 2015 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Beste Peter, Ik heb niet de indruk dat je gebruik maakt van het standaard theme maar van een aangekochte theme met de daarbij behorende modules. In het algemeen zijn de (weekly) featured products de producten die je in de home categorie plaatst. Het kan zijn dat jouw theme een andere methode toepast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 Klopt. Het is een betaalde theme. Die home producten wist ik idd. Die Weekly futured was een aparte module met een hele andere naam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Dan zou ik in de betreffende module kijken wat verschillende instellingen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 zie titel en eerste post. Het was al opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts