Peter Pastoor Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Hoi, Als ik bij een product een accessoire plaats komt wel het tabblaadje accessoires er te staan maar het betreffende product komt er niet onder te staan. Waar zou dit aan kunnen liggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
las3r Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Geprobeerd met cache uit ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 23, 2015 Author Share Posted May 23, 2015 Ik heb het nu opgelost met een module. Maar ik ga het nog wel proberen te doen wat je zegt want die module is niet zo heel erg mooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
las3r Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Ik krijg er de kriebels van als je out-of-the-box functionaliteit pas werkend krijgt met een third-party module... ;-) Laat me even weten of cache helpt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 23, 2015 Author Share Posted May 23, 2015 Nee heeft helaas niet gewerkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 Laat verder maar zitten. Ik had alles verknooit en ga nu proberen een backup van afgelopen donderdagavond terugzetten. Al het werk van afgelopen 2 avonden totaal voor niks geweest. Had zo'n 100 producten toegevoegd al. Nu dus eerst alles goed werkend krijgen voordat we weer producten toe gaan voegen. K*tzooi. Prestashop is er niet beter op geworden sinds ik laatste keer er mee bezig was. Ik denk dat ik totaal opnieuw ga beginnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 En dit probleem ook. Moet nog steeds met een andere module dit doen ipv normale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts