mostlyharmless Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 (edited) Hejsa.Sidder med et ret stort problem, lagde en masse varer op i går og de stod rigtigt i pris.I dag da jeg så tjekker er prisen når man kigger under kategorierne ændret til 0,00Når jeg så tjekker under varen står prisen rigtigt nok.Har prøvet mig frem med nogle løsninger der indebar redigering af products.tpl samt en JS fil men intet virker.Er der nogen som har nogen ide om hvad der kan være galt?I kan se et eksempel herDet er den nyeste version af prestashop og det er standard bootstrap. Edited May 20, 2015 by mostlyharmless (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Oki det bliver mere Mystisk.For nogle varer vises fint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Har du tilfældigvis slettet nogen varianter før det opstod? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Nej har slet ikke kørt med varianter i forhold til denne side.Det er faktisk lidt det der undrer mig, men hvis jeg sletter og så genopretter varen så virker det så ender nok med det bliver løsningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 (edited) Prøv lige at tilføje en variant til en af varerne som ikke vises korrekt i kategorierne - og hvis produktet allerede er med varianter, så kontroller lige at der er sat en default variant. Edited May 20, 2015 by Prestawise (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Det virkede perfekt. 1000 tak for hjælpen Prestawise, det en trist bug men det er en rimelig simpel løsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts