pedes Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 de verzendkost wordt bepaald door het gewicht van de producten, vb 0 tot 10kg in zone1 kost 5 euro, 11kg tot 50kg in zone 1 kost 8 euro. Ik heb een 6 tam zones waar de prijs verschillend ligt ten op zichte van het gewicht. Dit werkt allemaal heel goed. Maar ik wil voor zone 1 gratis verzending geven als het bestelbedrag hoger is dan 100 euro. Hoe lost ik dit op? Iemand die dit voor mekaar heeft of een oplossing heeft? Mvg, Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
las3r Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Volgens mij laat prestashop je enkel een algemene "gratis verzending bij bestellingen met orderwaarde > xxx euro" instellen - daar heb je niks aan bij dit voorbeeld. Ik ben bang dat je moet gaan kijken naar modules die dit voor je kunnen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedes Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 ok ik denk ook dat dit enkel kan met een module. deze module vond ik bij prestashop addons... Volgens mij doet deze wat ik wil bekomen http://addons.prestashop.com/nl/logistics/8707-free-shipping-by-zone-carrier-price-and-weight.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
las3r Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Ik heb deze module nog niet eerder geprobeerd maar dit zou inderdaad moeten werken volgens de beschrijving! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts